Вижте всички правила и условия относно промоции и кодове за отстъпка тук
Промоциите валидни ли са за всички артикули?
Промоциите са валидни за препоръчителната цена на дребно и не са валидни за източници на светлина, абажури и аксесоари по подразбиране. Ако други продуктови категории или марки бъдат изключени от промоцията, това ще бъде ясно посочено в нея.
Какво се случва, ако цените се промени между промоционалните периоди?
Всички разлики в цените между промоционалните периоди няма да бъдат уреждани след това.
Всяка седмица нашите цени могат да се променят поради наличността на склад и разпродажбите от предходната седмица. Следователно, цените могат да бъдат повишени или намалени, но и да останат същите, както преди. Денят, в който цената ще бъде определена отново, се обозначава с броя дни, посочени с цената.
Мога ли да използвам няколко кода за отстъпка едновременно?
Всеки клиент може да използва максимум един код за отстъпка за поръчка. Кодовете за отстъпка не могат да се комбинират с други кодове за отстъпка.
Може ли код за отстъпка да бъде приспаднат след това?
Кодовете за отстъпка не се приспадат със задна дата от фактурата.
Може ли код за отстъпка да изтече?
Кодовете за отстъпка винаги имат определен период на валидност. Този период е упоменат в правилата и условията на кода за отстъпка.
Има ли минимална стойност на поръчката за използване на код за отстъпка?
В зависимост от кодовете за отстъпка, може да се изисква минимална стойност на поръчката. В този случай това ще бъде упоменато в правилата и условията на кода за отстъпка.
Може ли код за отстъпка да се използва с бизнес акаунт?
Кодовете за отстъпка не могат да се използват в комбинация с бизнес акаунт (освен ако не е посочено друго в условията на кода за отстъпка).
Как да използвам код за отстъпка?
Можете да въведете кода за отстъпка просто като отидете в пазарската кошница. Под продуктите във вашата кошница щракнете върху знака плюс до текста „Код за отстъпка? Въведете го тук“ и въведете съответния код за отстъпка. След това щракнете върху прилагането на отстъпката. Забравили сте го го в тази стъпка? Няма проблем. Този бутон е наличен и по време на плащането. Същото поле е под методите на плащане.
Защо не мога да видя кода за отстъпка в кошницата си?
Няма да виждате кода за отстъпка отделно във пазарската кошница. Това не означава, че отстъпката не е взета предвид. Ще видите колко отстъпка общо е приложена. Искате да сте сигурни, че вашият код за отстъпка е приложен? Ако пише „cancel coupon“ (нулиране на купона), вашата отстъпка е активирана.